. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

مصاحبه ی تلویزیونی ناصر عبداللهی در برنامه ی حوض فیروزه ای

این متنی که خواهید خواند متن مصاحبه ی تلویزیونی ناصر عبداللهی عزیز است که چند سال پیش در ماه مبارک رمضان در برنامه حوض فیروزه ای از شبکه اول به صورت زنده به نمایش در آمد.  

دوست خوبمان مهدی(مدیر وبلاگ ناصریای بندر)زحمت جمع آوری آن رابه صورت نوشتاری کشیده و در اختیار وبلاگ ناصریا قرارداده است. 

 

با تشکر از ایشان از شما دوستان دعوت می نمایم این مصاحبه را بخوانید.  

روح مهربان ناصریامان جاویدان. 

  

 

ناصرعبداللهی 


--سلام خدمت شما دوست عزیز- 


*سلام و عرض خسته نباشید دارم خدمت شما و تمام تهیه کنندگان خوب و بینندگان عزیز این برنامه 

 


--یه مدتی بود که کم پیدا بودید کم کم داشتیم نگران می شدیم. 


*من کم سعادت بودم به این علت که مشغله های زیادی داشتم و سعادت این را نداشتم که قبل از حالا در تلویزیون در خدمت شما باشم 

 


--ناصر جان از سر زمین مادریت بگو، از این شروه خوان ها که چرا این همه با سوز میخوانند؟ 


*تمام سوز های عالم در هر موزیکی فقط از یک چیز حکایت دارد و آن هم فراق و دوری.مادر بزرگ من  شروه خوان خیلی خوبی بود و با لحن اصیل شروه می خواند و شروه هایش بیشتر جنبه نصیحت داشت ، نصیحت هایی مثل، شما وقتی بزرگ شدی و به جایی رسیدی باید خدا را از یاد نبری ،انسان باشی، همیشه قدر مردم را بدانی،با محبت باشیو همیشه و هر جا به رسولان خدا احترام بگذاری.خیلی از شروه خوان های بندر عباس عمرشان را به من و شما دادند و جوان هایی هستند مثل اسحاق احمدی، مثل رضا صادقی که در کنار اینکه موسیقی پاپ کار می کنند شروه خوانی هم می کنند.
 


--از ان وقتی که که شما بندر عباس بودی و عده ی محدودی شما را به عنوان هنرمند میشناختند تا وقتی که به تهران آمدی و معروف شدی چقدر  فرق کردی چقدر سعی کردی از نصیحت های مادر بزرگتان استفاده کنی؟ 


*من همیشه سعی کردم نصیحت های مادر بزرگم را سرلوحه قرار بدم و شما وقتی که خدا را فراموش نکنی بنده ی خدا را هم فراموش نمی کنی. 

 


--حرف دلت چیه ناصر جان؟ 


*دلم برای پدر و مادرم ،دلم برای خانوادم و دلم برای کوچه های خاکی محله ی مسجد بلال تنگ شده و هر چی باشم متغلق به آن خاک و لب دریا هستم و متعلق به همان جایی هستم که پله های ترقی من شده و من تا عبدالعباد این دینم را ادا میکنم و افتخار میکنم که بندر عباسیم.


--تا حالا رفتاری داشتید که در شان شما نباشه مثلا اینکه یک نفر به شما بگه که آقای عبداللهی از شما انتظار نداشتم؟ 

 


*پیش میاد یک وقتی هست سیستم عصبی شما تنظیم نیست فشار اضافی به آدم وارد میشه که با عث میشه که دوستی را از خودت برنجونی که امیدوارم دیگه پیش نیاد. 

  

--حالا شما پشیمانید :

 
*صد در صد
 


--نگران چی هستی ناصر جان؟ 


* من نگران ظهورم عزیز،اونم برای اینکه زمانی که ظهور شکل میگیره،همیشه فکر میکنم که آقا زمانی که میاد اولا ناشناسه،دوما این غربتی که برای امام حسین(ع) بود فکر میکنم صد هزار برابرش برای ایشونه. 

و با اون روش جدیدی که میاد فکر میکنم که درک نمیشه و بدا بحال اونهایی که نمیشناسنش و شاید عاشقانه همیشه دست به آسمونبلند می کنن و می گن  آقا بیا،آقا بیا وقتی میاد میگن نیا و قبولش نمی کنن.

این باعث اضطراب و ناراحتی و نگرانی من هست و بیشترین نگرانی من اینه.

 


--توی کارهایی که میخوانی و انتخاب میکنی چه دیدگاه هایی را در نظر میگیری ؟ 


*من سعی میکنم دیدگاه های احساسی ،فکری و عقلانی را در نظر داشته باشم. 

 


--فکر میکنی یه وقتی یکی از کسانی که بذر محبت بکاره خود شما باشید(بعد از اجرای قطعه ی حکمت- یکی هم پیدا بشه بذر محبت بکاره ) 


*من همیشه میگم که منتظر نباشید اون بیاد از خودتون شروع کنید.
 


--چه شاهکاری رو دوست دارید خلق کنید؟ 


*اگربتونم کاری رو بسازم که از شنیدن اون هر فردی متوجه حضرت خالق بشه اون شاهکار من میتونه باشه چون دریای ایمان به خدا انسان رو به آرامش و تکامل می رسونه.


--اگر به شما بگن که فقط 24 ساعت فرصت زندگی داری و بعدش باید به دیدار حق بری و هنوز به آرزوهایی مانند اینکه هنوز دختر و پسرت را داماد و عروس ندیدی،نرسیدی تو این 24 ساعت چیکار میکنی؟ 


*من همیشه طوری زندگی کردم به تبعیت از گفتار مولا شاید 1 ساعت دیگه نباشم و بچه هارو طوری تربیت کردم که روی پای خودشون وایسن پدر نه به عنوان یک تکیه گاه بلکه به عنوان یک مراقب و کمک نیرو باشه و نیروی اصلی ایمان به خدا باشه واون زمان هر دقیقه خیالم راحته.
 


--من همیشه مصاحبه های شما رو دنبال کردم و همیشه ذکر خیر کسانی که به شما محبت کردند رو میکنید ادم قدر شناسی  هستی؟ 


*سعی میکنم این طوری باشم حالا نمیدونم تا چه حد موفق بودم و بازم تاکید میکنم شکر گذاری از خدا شکر گذاری از بنده ی خدا هم هست 

 


--وحرف آخر؟ 

 
*امیدوارم قلبی سرشار از روزه داشته باشیم نه معده ای سرشار از  روزه. 

 


بندریوئی که این برنامه رو ادیدَ ن بُدونن  که ناصر عبداللهی همیشهَ یه بندرین. 


فکر مکنی  ما ایجا هُندیم تهرانی بودیم چوکُویِ دیگه ای هم هندن ایجا که باعث موفقیت استان ابودن خدا پدر و مادرشون را بیامرزت . 

    

 

 و اما کلیپ زیبای نازتکه کاری از دوست خوبمان مهدی را می توانید از طریق لینک زیر دانلود نمایید. 

  

کلیپ نازتکه با صدای ناصر عبداللهی  

  

عکس از: ویدا 


برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع ( مصاحبه با ناصرعبداللهی ) بر روی همین لینک کلیک کنید.   

 

 

 

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

     


 

موضوعات دیگر:  

 

  • مراسمها
  • مصاحبه با ناصرعبداللهی
  • مطالب نوشته شده توسط گل مینا
  • مصاحبه با نوید عبداللهی
  • عکسهای ناصرعبداللهی
  • و این بار او از ناصر می گوید
  • نقل قول از منابع دیگر
  • عضویت در گروه ناصریا
  • نقدوبررسی
  • یادمان
  • معرفی کتاب
  • مطالب نوشته شده توسط هومن
  • موسیقی
  • به سوی او
  • اخبار
  • دانلودوبرگردان آهنگهای بندرعباسی
  • نیک بیندیشیم
  • مناسبتهای خاص
  • دانلود فایل صوتی کنسرتهای ناصریا
  • دانلود آلبومهای ناصرعبداللهی
  • فال ترانه
  • حرفهای شما   

     

     

     

    برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید. 

     

  •  

    عکسهای ناصریا(سری اول)

    تصمیم گرفتم از این پس بخشی را اختصاص دهم به عکسهای ناصریای عزیز.  

    عکسهای ویرایش شده یا نشده،عکسهای مراسمهایش و همینطور مزارمتبرکش.  

    برخی از این عکسها پیش از این در پستهای مختلف در اختیار شما دوستان عزیز قرار گرفته اما چون تعداد پستها زیاد هست و شاید خیلیها تمام پستها را ندیده باشند یا در توانشان نباشد که به آنها دسترسی پیدا کنند به همین دلیل آنها را نیز در این بخش قرار می دهم تا دسترسی به عکسهای ناصرعبداللهی عزیز و عکسهای مرتبط با ایشان برایتان آسان شود.  

    من نهایت سعی و تلاشم را دارم که شما را راضی نگهداشته و بتوانم به ناصریای عزیز و دوستان و دوستدارانش خدمت کنم پس امیدوارم با نظرات پیشنهادات و انتقادات خودتان مرا در این امر یاری کنید.  

    یا حق.  

     

    برای دیدن عکسها در ابعاد بزرگ وپست مربوطه بر روی آنها کلیک کنید.    

     

    در صورت عدم باز شدن عکسها از ف ی ل ت ر ش ک ن استفاده کنید!  

    ناصریا

     

    ناصرعبداللهی به همراه فرزند کوچکش نینا

       

    ناصریا 

     

    ناصرعبداللهی    

       

     

      

     

    ناصریا 

     

    ناصرعبداللهی  

     

    ناصریا 

     

    ناصرعبداللهی  

     

    منتظر ادامه عکسها باشید...  

     

    یا علی 

      

     


    برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع( عکسهای ناصرعبداللهی  )بر روی همین لینک کلیک کنید.

     

      

      

    هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

        

     

     

    موضوعات دیگر:  

     

  • مراسمها
  • مصاحبه با ناصرعبداللهی
  • مطالب نوشته شده توسط گل مینا
  • مصاحبه با نوید عبداللهی
  • عکسهای ناصرعبداللهی
  • و این بار او از ناصر می گوید
  • نقل قول از منابع دیگر
  • عضویت در گروه ناصریا
  • نقدوبررسی
  • یادمان
  • معرفی کتاب
  • مطالب نوشته شده توسط هومن
  • موسیقی
  • به سوی او
  • اخبار
  • دانلودوبرگردان آهنگهای بندرعباسی
  • نیک بیندیشیم
  • مناسبتهای خاص
  • دانلود فایل صوتی کنسرتهای ناصریا
  • دانلود آلبومهای ناصرعبداللهی
  • فال ترانه
  • حرفهای شما   

     

     

     

    برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید.