. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

اربعین حسینی و کلیپ و آهنگ ابوالفضل بریده دست از ناصر عبداللهی

یشق سلام دوستان

اربعین سید و سالار شهیدان راخدمت تک تک شما عزیزان تسلیت عرض می کنم.

 

به همین مناسبت کلیپی را برایتان آماده کرده ام  که همیشه مشتاق بودید که آن را ببینید و آن هم کلیپ ابوالفضل بریده دست است که ۱۴ سال پیش در برنامه صبح بخیر ایران ناصر عبدللهی عزیز آن را اجرا کرد ( اولین حضورش در تلویزیون)

امیدوارم از دیدنش لذت ببرید .

 

خداوندا تو دستی ده  که ریزم خون خصم دین  

 خداندا تو یاری ده نباشم آن نباشم این

 

    خداوندا توانی ده گشایم بسته در هارا    

  نشستم کافی کافی زدایم زنگ دل هارا

 

خدایا  ذوالفقاری ده سراسر تیز و دشمن کش 

 به جان یار نورانی  بکویبم ناخوشاید را خوش

 

   ابوالفضل بریده دست مصلح بود به دست نور 

   به ما دستی عطارفرما که دشمن را کنیم بر گور

 

مدد باشی مرا الله به نور احمد و حیدر  

به نور مادرم زهرا به آن دو سبط  پیغمبر

 

به امید پیروزی حق بر باطل.. 

شعرو ملودی از ناصر عبداللهی 

 

لینک های دانلود:

 

لینک مستقیم :

 

ابوالفضل بریده دست

مصاحبه

دانلود آهنگ

 

لینک غیر مستقیم:

 

ابوالفضل بریده دست

مصاحبه

دانلود آهنگ

   

با تشکر سید مهدی افضلی(مدیر وبلاگ ناصریای بندر) برای ارسال این پست ارزشمند


 

برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع (تصویری ) بر روی همین لینک کلیک کنید.   

   

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟  

 

>>>برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید<<<

سومین میلاد وبلاگ ناصریا

سلام دوستان 

سه سال گذشت و با همه مشکلات و همه کم و کاستیها من با شما بودم و شما نیز همراه من و ما همه با هم همراه با ناصریا بودیم و خواهیم بود تا مهرش به دل هست. 

امروز سومین سال تولد وبلاگ ناصریاست نمی دانم این وبلاگ تا چند سال عمر خواهد کرد اما این را می دانم که تا توان دارم و حرفی برای گفتن خواهم ماند و خواهم گفت و اگر خدمتی از دستم برآید هرچند ناچیز انجام خواهم داد. 

متاسفانه در چند ماه گذشته من درگیر مشکلات بسیاری بوده ام که دسترسی محدود به اینترنت همراه با این مشکلات باعث شد تا نتوانم آنطور که دوست میدارم در خدمت شما دوستان باشم و شاهد انتقادهایی گاه بسیار تند نسبت به عملکردم در وبلاگ ناصریا بودم . 

گرچه فقط خدا میداند و بس که هر چه از من برآمده انجام داده و خواهم داد. 

البته بنده اعتقاد دارم که همواره انتقاد سازنده و دور از حب و بغض می تواند موجبات رشد و شکوفایی افراد را فراهم آورد در هر زمینه ای که فکرش را بکنیم. 

همین که آنقدر به ناصر و وبلاگ خودتان توجه و  ارادت دارید که مسائل مربوط به آن و در کنار همه اینها عملکرد مرا زیر نظر دارید برای من جای بسی افتخار و خرسندیست. 

هدفم از ساخت این وبلاگ همراهی شما دوستان و خدمت به ناصر و ناصریاییست که  امیدوارم  توانسته باشم موجبات رضایت شما و روح پاک ناصریا را فراهم آورده و در آینده بتوانم بیش از پیش با شما و ناصریای عزیز باشم. 

همواره منتظر نظرات پیشنهادات و انتقادات شما هستم. 

به زودی و پس از گذر از این روزهای سخت بازخواهم گشت ان شا الله مصمم تر از همیشه..  

سومین میلاد وبلاگ ناصریا مبارک.. 

جاوید ناصریا 


 

دوستان عزیز اگر شما هم علاقمند به انتشار نوشته هاتان خاطرات ویا هر چیز دیگری از ناصریای عزیز در وبلاگ ناصریا هستید می توانید آثار خود را برای من ارسال نمایید تا در صورت مناسب بودن و با محتوابودن در وبلاگ ناصریا منتشر شوند.   

منتظرآثارشما عزیزان هستیم. 

ایمیل من:saye.sabz@gmail.com     


برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع(مطالب نوشته شده توسط گل مینا ) بر روی همین لینک کلیک کنید 

  

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

 

>>>برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید<<<