. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

سایت اختصاصی ناصریا

سایت اختصاصی ناصریا(ناصر عبداللهی)   

 

 

به زودی افتتاح خواهد شد  

 

 

>>>>>  www.nasseria.net   <<<<<  

 

ضمن عرض تبریک میلاد با سعادت حضرت علی(ع) و روز مرد اعلام میدارم که سایت اختصاصی ناصریا به زودی افتتاح خواهد شد  

شما ضمن پیگیری این وبلاگ از طریق دومین ذکر شده به زودی می توانید از مطالب گسترده و ارزشمند سایت اختصاصی ناصریا استفاده نمایید.  

 

در ضمن مدیریت این سایت را هم خودم(گل مینا) عهده دار خواهم بود

  

آدرس سایت: www.nasseria.net  

 

زنده تا همیشه روح پاک ناصریا

 

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

سرنوشت آلبوم رخصت درهاله ای از ابهام

آلبوم رخصت آلبومی سرشار از حاشیه! 

 

مدتهاست که بلاتکلیف بین نوشتن و ننوشتن در رابطه با این آلبوم مانده ام اما نهایتا تصمیم گرفتم چند خطی راجع به این آلبوم و حواشی آن بنویسم تا شاید جوابی باشد برای خیل طرفداران ناصر عبداللهی که حالا بعد از 5 سال از رفتن او بی تاب شنیدن ملودی تازه ای با صدای او هستند.  

این آلبوم که تا آنجا که من خبر دارم قرار بوده چند سال پیش از فوت ناصر عبداللهی به بازار بیاید به خاطر اختلافاتی که در آن زمان ما بین ناصر عبداللهی و مهدی عندلیبی آهنگساز آن به وجود آمد متوقف شد اما حالا پس از چند سال که از فوت ناصر عبداللهی گذشته تصمیم بر این شد که این آلبوم به آرشیو پیوستهء هرگز منتشر نشده به بازار بیاید . 

 

بی انصافانه است اگر بگوییم برای بیرون آمدن این آلبوم تلاشهای بسیاری نشده و مهدی عندلیبی آهنگساز این آلبوم با کمک کسان دیگری سعی کردند تا با یک سری تغییرات و به روز کردن آن  آلبوم را آماده برای عرضه کنند. 

تنظیمات جدیدی شکل گرفت و پس از چندین ماه تلاش البته آلبوم آماده برای ارائه شد.  

اما متاسفانه باز هم مشکلاتی بر سر راه انتشار این آلبوم به وجود آمد ! 

البته طبق آخرین اخباری که من داشتم قرار بر این بود که این آلبوم اردیبهشت یا خرداد امسال منتشر شود که هنوز البته خبری از آن نشده است! 

خلاصه بگویم که خود من به شخصه حرف ها و حدیث های فراوانی در این رابطه شنیده ام و البته متحیر ماندم در درست و غلط بودن مطالبی که شنیدم! 

به همین دلیل هیچ کدام از آنها را ذکر نمی کنم چون به درست و غلطش آگاهی ندارم و دلم نمی خواهد بیخودی کسی را متهم کنم و یا قضاوت اشتباهی داشته باشم. 

تنها به ذکر یک نکته بسنده می کنم و آن اینست که شنیدن آهنگهای جدیدی با صدای زیبای ناصرعبداللهی مطمئنا می تواند برای تمام دوستداران ناصر عبداللهی جذاب باشد اما اینکه سرنوشت این آلبوم به کجا خواهد کشید ؟...  

خدا می داند و بس! 

 

این نوشته تنها یک اظهار نظر شخصی از طرف نویسنده آن می باشد و به توصیهء هیچ کس نوشته نشده است!  

بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

 برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع( نقدوبررسی )بر روی همین لینک کلیک کنید.   

 

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟    

  

 برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید.