. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

گزارشی از مراسم چهلم و یا یابود ناصرعبداللهی در تهران

بعد از این که یکی از دوستان کامنت گذاشت و اعلام کرد فردا برای ناصر مراسم یادبود برگزار می شه با آوای نکیسا تماس گرفتم و اونا این خبر و تایید کردند.

گویا آوای نکیسا این مراسم و ترتیب داده .

زمان مراسم: فردا یک شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۸۵ ساعت ۴ تا ۶ فرهنگسرای کانون

آدرس: تهران خیابان ولی عصر بالاتر از شهید بهشتی خیابان ابن سینا خیابان شایان پارک شفق فرهنگسرای کانون

منتظر دیدار تک تکتون هستم.

 -----------------------------------------------------------------------------------------------

مراسم یادبود ناصریا یک شنبه 29 بهمن 85 تهران فرهنگسزای شفق

مراسم چهلم ناصریا در تهران

مراسمی بود ساده و محقر اما صمیمی و دوستانه

انجا چیزی نداشت جز

و کسانی  در این مراسم شرکت کرده بودند که قلبشان مملو ء از مهر ناصریا بود.

مجری برنامه محمود شهریاری بود و مثل همیشه اجرایش خوب.

واحدی نیز آمد و خاطره سفرش به بندر عباس و ابو موسی را تعریف کرد و بعد فیلم ضبط شده ناصر را پخش کردند که مربوط به اولین نمایش تلویزیونی او بود در سال 74 و آهنگی بود برای آقا ابوالفضل عباس.

دو نفر از نوازنده های گروه ناصریا به نامهای مهران سراجیان و بابک بروجردی چند قطعه بدون کلام از کارهای ناصرو اجرا کردند که خوب غم انگیزترینشان قطعه ناصریا بود

اهورا ایمان شاعر معاصر و همکار ناصر در بوی شرجی از او گفت و گفتند کسان دیگر نیز چون او.

اما جدی ترین حزن مراسم زمانی بود که رضا صادقی خواننده جوان و محبوب بندرعباسی بعد از کمی صحبت کردن در مورد ناصر و جاودانگی او و همچنین انتقاد از مسئولان به دلیل ندادن مجوز آلبوم ناصر پیش از رفتن او گفت :حالا دیگر مجوز این آلبوم به چه درد او می خورد؟

رضا صادقی در مراسم چهلم ناصر در تهران

و بعد  قطعه خداحافظ را برای ناصر خواند

خداحافظ همین حالا همین حالا که من تنهام خداحافظ به شرطی که بفهمی تر شده چشمام...

اگه گفتم خدا حافظ نه این که رفتنت سادس نه این که می شه باور کرد دوباره آخر جاده اس

خداحافظ به شرطی که نبندی دل به رویاهام بدونی بی من و با من همینه رسم این دنیا...

و بعد با صدایی مملو ء از بغض گفت و این ترانه رو هم می خوانم برای استادم و ماندگارترین صدای ایران

و بعد خواند

نارد ز یادم اون لحظوونی که با تو بودم و ...

صدای گریه ...

و بعد پخش شد همین آهنگ با صدای ناصریا و باز هم اشک و باز هم بغض...

و اما نیلوفر لاری پور نیز اشعاری برایش خواند و مهرداد نصرتی نیز دوقطعه محذون را برایش اجرا کرد.

و در انتها نیز آهنگ دعای ناصر با صدای اسحاق احمدی پخش شد و حسن ختامی بود برای این مراسم ساده اما بی ریا و پر مهر.

در این مراسم هنرمندان دیگری نیز حضور داشتند از جمله علی لهراسبی مجید اخشابی مهدی مقدم یاور اقتداری فرشید نوابی شهرام امیری بنیامین مجید رضا زاده علی سرشار اکبر آزاد داریوش شهریاری کیارش مهران سراجیان عبدالجبار کاکایی حسین متولیان فرهاد جواهر کلام و...

بماند که در مورد این مراسم و زمان برگزاریش نه تنها مطبوعات و رسانه ها چیزی نگفتند بلکه حتی فیلمبرداری از مراسم نیز انجام نشد!!!

و چیز دیگری ندارم بگویم جز بغض.

و این که کاش ناصریا نمی رفت.

راستی یادم رفت بگم! با وجود این که اطلا ع رسانی نشده بود و به قول آقای شهریاری اکثرا اس ام اسی اومده بودند اما سالن پر بود و کسانی مثل رضا صادقی هم سر پا مونده بودند!

که البته بعدا یکی جاش و بهش داد.

و خیلی از بچه های وبلاگ هم بودند که من از دیدنشون واقعا خوشحال شدم!

یکی از دوستداران ناصریا و دوستان ما از اصفهان خودش رو به این مراسم رسوند.

دیدن قلبهای مهربان و عاشق شما در این مراسم بهترین خاطره ء من از این مراسم بود.

 



عشق .. مهر و صفا .

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟  

  


برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع(مراسمها ) بر روی همین لینک کلیک کنید 

 

>>>برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید<<<

تشکر ویژه از سیاورشن

 

سیاورشن یاور روزهای سخت کما

روزهایی که هیچ اثر و خبری از حال ناصرعبداللهی  در خبرگزاریها و سایتهای معتبر خبری نبود.

روزهای سخت اضطراب.

روزهای تلخ انتظار.

در آن روزها تمام نگاهها منعطف بود به یک وبلاگ شخصی .

وبلاگ یک جوان با غیرت و عاشق بندر عباسی.

که در آن سکوت و خفقان خبری برایمان می نوشت و می گفت از ناصریا .

ناصر عبداللهی در کماست . لطفا دعا کنید !

وضعیت  ناصر عبداللهی کمی بهتر از دیروز است .

دعا برای بهبودی ناصر عبدالهی

پزشکان عابدزاده را برای معالجه ناصر به بندر بیاورید !

ناصرعبداللهی ، دوشنبه ساعت نوزده .

ناصر امروز بهتر از دیروز...

ناصر خوب می داند زمستان هرمزگان دیدن دارد .

یک روز سخت برای دوستان و نزدیکان ناصرعبداللهی

دکتر سامی مقام: مشکل مغز و ریه ی ناصر عبداللهی هنوز حل نشده است.

ناصر عبداللهی  به بیمارستان شهیدهاشمی نژاد تهران منتقل شد .

برای ناصر عبداللهی !

جوانی که نه تنها عاشق ناصر بود بلکه عاشق فرهنگ و هنر شهر و دیار و سرزمین خود است و نهایت سعیش را برای اعتلای فرهنگ هرمزگان می کند .

در آن روزها این وبلاگ سیاورشن بود که سنگ صبوری بود برای دل دردمند طرفداران و دوستداران ناصر عبداللهی عزیز.

او که روزها را با تلاش و اندوه و اضطراب می گذراندو شبها را با نوشتن شرح حال ناصر و خواندن حرفها و درددل های کسانی چون من و شما.

دیروز برای یافتن یک دارو برای ناصرعبداللهی به مشکلات زیادی برخوردیم . دارویی که اصلا در هیچ داروخانه ای در بندرعباس یافت نمی شد . مزاحم احسان و مادر گرامیش شدم و البته لطف عدنان هم ... ولی قضیه فیصله یافت .  به هر حال می خواهم ببینم کسی هست در پایتخت که بتواند در این مورد (تهیه و فرستادن داروهایی که در بندر یافت نمی شود) کاری انجام بدهد ؟ اگر کسی هست حتما به من میل بزند تا با هم هماهنگ کنیم

 

دنیای برتر
خدا کنه ناصرم نشه مثل بقیه کسایی که وقتی برن ازش یاد کنیم چون تو خیلی از وبلاگ های بندری از ناصر به عنوان خیانت کار موسیقی بندر یاد می شد ....نمی دونم حالا که حالش بده چرا شده یه دفعه پسر خوب....ولی خدا نگهش می داره اگه همه دعا کنیم
پاسخ :
 من این حرف شما را که "تو خیلی از وبلاگ های بندری از ناصر به عنوان خیانت کار موسیقی بندر یاد می شد" .اشتباه محض می دانم . مسلما شما نمی توانید برای گفته هایتان مدرک بیاورید . چون به هر حال من بیش از شما به وبلاگها سر می زنم و می خوانم و ... حرف شما واقعا من را متعجب  ، غمگین و شرمنده کرد ...شما به جای "یکی" نوشته اید "خیلی" و این اشتباه بزرگی است .
فرض می گیریم که به قول شما همه ی وبلاگ های بندر چنین گفتند . خب چه ربطی به نوشته ی من دارد ؟
فکر می کنم شما هم از شنیدن خبر ناراحت شده اید و برای نوشتن تمرکز نداشته اید .
او یک دفعه پسر خوب موسیقی جنوب نشده . کافی است به آرشیو  همین وبلاگ سر بکشی و یا به خاطر بیاوری که در نظر سنجی بهترین خواننده هرمزگان چه کسی انتخاب شد؟ و ...فعلا وقت این صحبت ها نیست . برایش سلامتی آرزو کنیم .
 

شهرام
سلام
من شهرام هستم و با ناصر چند سال به عنوان دوست و همکار زندگی کردم
من اینجا در کانادا دارم دیوونه می شم
نمیدونم که چه کاری می تونم بکنم یعنی مغزم کار نمی کنه
در هر صورت هر کاری از دستم بر میاد بگین تا انجام بدم
با مهدی کاشی و شهرام امیری نر تماس هستم اما باز هم اکه کاری چیزی هست به من ایمیل بزنید
ناصر گردن من خیلی حق داره
امیدوارم دوباره ببینمش
ممنون
منو تو جریان بذارین
خدا نگهدار

چهارشنبه 15 آذر ماه سال 1385 ساعت 08:49 AM 

 

موساروی تخت دیالیز دیدمش. جای دیگری خواهمش دید ؟!


دوشنبه 13 آذر ماه سال 1385 ساعت 3:15 PM

 
 
و همچنان این سیاورشن بود که از او می گفت .
 
حتی پس ارمرگ ناصر جای دیگری را سراغ داشتید که اینطور با صداقت و گویا از او بگوید؟

ناصر عبداللهی...

از بس ناصر را دوست داشتیم !

هنوز محل تدفین ناصر عبداللهی مشخص نیست .

با مادیانی سپید باز آمده ، عریان و بی نقاب !

گزارش تصویری از تشیع و تدفین ناصر عبداللهی

ناصر عبداللهی در خاک آرام گرفت .

که مردگان این سال / زنده ترین عاشقان بودند

دهم دی ماه روز موسیقی هرمزگان/ یادمان ناصرعبداللهی

پرده ی آخر را فاضل پیش برای ناصر می خواند !

یمبو سئنه !

ارج نهاد ۳۷ سالگی ناصر عبداللهی در بندرعباس

اهمیت ناصر بودن/ابراهیم پشت کوهی

تازه ترین آلبوم ناصر عبداللهی به بازار آمد .

فراخوان همگانی ویژه نامه ی ناصر عبداللهی و موسیقی هرمزگان

 

و حالا خیلیها می پرسند چرا سیاورشن دیگر از ناصر نمی نویسد.

اول اینکه یادمان نرود و به یاد داشته باشیم که اگر سیاورشن نبود...

دوم اینکه او حتما باز هم خواهد نوشت اما اگر سری به آرشیو وبلاگ او بزنید خواهید دید که او قبلا هم از ناصر نوشته و در آینده هم خواهد نوشت شاید نه مثل این دو ماه اما خواهد گفت.

سوم این که وبلاگ سیاورشن هدفی مشخص دارد و آن اعتلای فرهنگ هرمزگان است پس بیاییم او را یاری کنیم تا به هدفش هر روز نزدیکتر شود که هرمزگان هم بخشی از کشور ماست و پیشرفت فرهنگ و هنر آن افتخاری برای تمام ایرانیان است

و باید که ما تا هستند هنرمندان

زنده اند و فعال آنان دریابیم قدر بدانیم و یاری کنیم.

همانطورکه می بینید هنرمندان دیگری نیز از این شهر و استان سر بر آوردند و هر روز بهتر از دیروز به فعالیتشان ادامه می دهند

کسانی چون رضا صادقی اسحاق احمدی غلامرضا صنعتکرو خیلیهای دیگر که من به دلیل نداشتن شناخت کافی از آنها حرفی نمی زنم.

پس خواهش می کنم بیاید سعی کنیم همه چیز را با هم قاطی نکینیم.

 اگر در بندر عباس فلان مجله ای بوده که ناصر را به ناروا عذاب داده و حرمت و احترامش به خطر انداخته اگر کسانی بودند که او را تحت فشار قرار دادند و عذابش دادند.

اگر دوستانی داشته که در سختیها تنهایش گذاشتند کسانی چون سیاورشن هم در این شهر هستند که تا زنده بود دوستش داشتند و همراهش بودند وتا واپسین لحظات نیز تنهایش نگذاشتند.

همانطور که در تهران نیز چنین بوده نه همه خوب بودند نه همه بد!!!

شاید فکر کنید من نسبتی با سیاورشن دارم یا همشهری او هستم یا هر چیز دیگر

نه من نه همشهری او هستم و نه فامیل و خود او از نیت من برای نوشتن این مطلب بیخبر است .

من تنها یک ایرانیم و یک انسان که سعی می کنم درست ببینم و خوبی و بدی را از هم تفکیک کنم و قدر بدانم زحمتها و تلاشهای دیگران را .

پس اینجا به عنوان یک ایرانی با تما م وجود می گویم.

سیاورشن عزیز خسته نباشی.

و در آخر هم تشکر می کنم از اسحاق احمدی برای خواندن آهنگ دعای ناصر و کوه درد و همچنین شهرام امیری برای آهنگ نفس بکش و از فاضل پیش برای آهنگ معجزه و همچنین کسرا برای آهنگ ناصریا دلت شکست وخیلیهای دیگر که قدمی حتی ناچیز برای ناصر بر داشتند.

به امید روزی که تا هستیم همدیگر را در یابیم و تا رفتیم عزتمان را پاس بداریم.

یا حق.

جاوید ناصریا. 


 برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع(مطالب نوشته شده توسط گل مینا ) بر روی همین لینک کلیک کنید   

 

 

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

  

 

برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید.