. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

وصال علی (ع) و زهرا (س)

لباس یاس بر تن کرد زهرا  

کنار دست او بنشست مولا


محمد خطبه خواند ٬ زهرا بلی گفت

غلط گفتم ٬ بلی نه ٬ یا علی گفت


سالروز زیبا ترین عشق و وصال عالم مبارک باد



سلام خدمت تمام دوستداران ناصریا


سالروز ازدواج مولا علی (ع) و فاطمه زهرا (س) را خدمت  تمام شما عزیزان تبریک و تهنیت عرض می کنم

چند وقت پیش بود که تصمیم گرفتم که برای روز تولد حضرت علی (ع) روی یکی از آهنگ های ناصریا یک نماهنگ یا کلیپ درست کنم ، با وجود اینکه سال پیش روی آهنگ احمد ثانی کلیپ درست کرده بودم ، امسال قصد داشتم روی آهنگ مهر علی و زهرااین کار را انجام دهم، ولی موفق نشدم روز میلاد مولا علی آمادش کنم ، نمیدونم چرا ، ولی مهم ترین دلیلش کم کاری خودم بود ، و این کلیپ دو روز بعد از میلاد مولا آماده شد ، روز چهارشنبه .. 

 شاید قسمت بوده این کلیپ در روز چهار شنبه که روز ناصریاست آماده بشه ٬ همون روز خواستم که در اختیارتون قرار بدم ٬ اما پشیمون شدم و  منتظر موندم تا این روز زیبا که روز وصال این دو عزیز پیامبر هست فرا برسه تا در این روز تقدیمتون کنم که مناسبتشم کامل بشه. 

 این کلیپ رو با تمام وجود در درجه اول تقدیم می کنم به مولا علی و فاطمه زهرا ( س) و ناصریای عزیز و در درجات بعدی تقدیم میکنم  به تمام دوستداران ناصریا و تمام کسانی که زندگیی عاشقانه مولا علی ( ع) و فاطمه زهرا ( س) را الگوی زندگی خویش قرار داده اند



قابل ذکر است که این کلیپ  در کانال ۱ صدا و سیمای ایران پخش خواهد شد

لینک های دانلود کلیپ

 لینک مستقیم  

لینک غیر مستقیم 

 

 نگارنده مطلب: سید مهدی افضلی 

 


برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع ( حرفهای شما ) بر روی همین لینک کلیک کنید.   

  

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟  

 

>>>برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید<<<

فصل تازه

یا تو...(ع)

داشتیم مقدمات مراسم سالگرد ناصر عبداللهی رو فراهم میکردیم... درست یکسال و چند ماه پیش...من و مهرداد نصرتی عزیز  ... شب بود و بغض نبودن و نداشتن ناصریا یکساله شده بود...خسته بودیم که مهرداد گیتارشو برداشت و زد... زد و گفت این ملودی رو بشنو!...شنیدم...دلنشین بود اما کسی براش شعری نگفته بود...یعنی دو سه نفر سعی کرده بودن و چیز دندون گیری به قلاب قلمشون گیر نکرده بود...ولی من میدونستم که اگه اون بخواد این شعر به قلم من جاری میشه...قلمم رو برداشتم و نوشتم:

بذار همه بپرسن این کیه داره میخونه

بذار غَم ِ تَه ِ ترانه ناگفته نمونه

بذار بفهمن این صدای خسته مال من نیست

بذار همه بدونن این ترانه مال اونه

فکر میکردم برای ناصر دارم شعر مینویسم... حضور داشت...مثل همیشه... شاید واسه همین بود که از خوندن گفتم و از غمی که توی یه صدای آشنا پنهوون بود...شاید واسه همین بود که از صدای خسته ای که نه مال من بود نه مال مهرداد... از ترانه ای که مال ما نبود گفتم...

میخوام بخونم از چشای تو نگو نمیشه

غمی که از نگاه تو میاد ترانه میشه

تو شیرینی ِ با نمک ترین ترانه هامی

تو دیروزی تو امروزی تو فردایی همیشه

مهرداد گفت دیروز و امروز نه...شاید فردا باشه...واسه همینم خوند:

نه دیروزی نه امروزی تو فردایی همیشه

شعر همینقدر موند تا آخر بهار یا اول تابستون ٨٧... احسان خواجه امیری عزیز اومد دفتر ...کارو نیمه کاره شنید و پسندید و بعد تا انتهای تابستون در گیر شدیم...من با شعر و مهرداد با ادامه ی ملودی... یکروز که سر فیلمبرداری بودم قلمم باز به واژه ها گیر کرد و نوشتم:

نشونی  ِ تو رو شبیه گریه هام میدونم

میخوام گُمِت کنم نبینمت اگه بتونم

میون خاطرات من نشستی گم نمی شی

اگه هستی اگه نیستی میخوام برات بخونم...

امروز هم این شعر با صدای احسان خواجه امیری عزیز شنیدنی تر از همیشه توی آلبوم"فصل تازه"روزهای تازه ای رو برای من و همکارانم توی این آلبوم رقم زده که امیدوارم همراه باشه با شکوفایی...

ترانه ی شیرین رو تقدیم میکنم به لبخند های شیرین و شوخ و بانمکِ "ناصر عبداللهی" که میون خاطراتم نشسته و مثل اشک پیش چشممه...تایادم باشه رییس جمهور ها یه روز تموم میشن...سیاستمدارها یه روز باز نشسته میشن... فاتحان بزرگ یه روز به پایان میرسن اما هنر و عشق هیچوقت نمی میرن...

همین! 

 

منبع: وبلاگ شخصی حسین متولیان 

 

>>>برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید<<<