. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

اعتبار صدا + دانلود

با سلام خدمت شما دوستان و عاشقان ناصریای عزیز

بی توای بودنبودم     عمر یک لحظه بسن
 پهنه وسیع عالم      بی تو بی مه قفسن

دوستان بی شک این ابیات برای همگی شما عزیزان آشناست ، ابیاتی که آغازگر شعر بسیار زیبای اعتبار صدا می باشد.

شعری که همچون لوحی بر سنگ مزار عزیز عاشقمان ، اسطوره همیشه ماندگار به زیبایی حکاکی شده و توجه هر زائری را در اولین زیارتش از این مکان مقدس جلب می کند و چشمانشان را خیره.


در واقع این شعر جزء سروده های خود ناصریاست که در ماه رمضان بعد از حس و حالی خاص آن را  سروده  است وناصرتصمیم به اجرای آن داشت ، ولی متاسفانه هیچ گاه فرصت آن را نیافت که به صورت حرفه ای به اجرای این اثر بپردازد.
 حتی آهنگی بسیار زیبا ناصر برای این اثر ساخته بود ، که اخیراً تحت عنوان اعتبار صدا از وبلاگ دلتنگ ناصریا برای عاشقان آن عزیز ماندگاربه صورت لینک قرار داده شد ، کاری که حتی ناصر فرصت تنظیم آن را نیافت .
من دوباره آن را به صورت لینک در اینجا برای آن عزیزانی که این کار را نداشته اند قرار می دهم.

اما دوستان ، افتخار و لیاقتی اخیراً شامل حال من شد که توانستم با لطفی که خداوند متعال و سپس ناصر عزیز به من حقیر داشتند به یک کار پایان نیافته جامه عمل بپوشانم و این اثر را در غیاب ناصر عزیز تنظیم کنم هرچند امدادهای غیبی خود او کمک رسان در به انجام رسیدن این مهم بود.
در واقع چندی قبل توسط یکی از آشنایان ناصر کاری از ایشان به دست من رسید که در آن ناصر قطعه اعتبار صدا را به اصطلاح موزیسینها اتد زده بود که متاسفانه این کار دارای کیفیت بسیار پایینی بود.
با انجام یکسری پردازشها و آنالیزهایی که روی این کار داشتم توانستم کیفیت نسبتاً مطلوبی را از این کار بدست آورم و سپس آن را برای تنظیم بر روی آهنگی که خودش ساخته بود آماده کنم که در نهایت با تلاشهای پیاپی این کار با موفقیت به انجام رسید و

در واقع این کار را افتخاری می دانم که توانستم در نبودش به یک اثری که به آن علاقه داشت حیات ببخشم و صدای ناصریای عزیز را در لفاف این آهنگ زیبا زنده کنم.
حال این اثر را با عنوان اعتبار صدا تقدیم به شما عزیزان می کنم اثری که به راستی می توان گفت پس از دوسال و چند ماه سکوت ، ناصر آن را جدیداً اجرا نموده و تنظیم کرده است .

بشنوید که صدایش چگونه طنین افکن این اثر می باشد.  

با ما همراه باشید و با حس و حال خاص و بینظیر این آهنگ همراه شوید. 

درضمن این آهنگ جز آخرین کارهای ناصریاست .

دانلود آهنگ بسیار زیبای اعتبار صدا با صدای ناصر عبداللهی 

لینک غیر مستقیم

با توجه به درخواست های مکرر برخی از دوستان جهت قرار دادن قطعه اصلی اعتبار صدا یا همان کار اصلی که در واقع اتد می باشد ، این کار را در اینجا تقدیم می کنم به شما عزیزان

دانلود آهنگ اصلی اعتبار صدا

                                                                  

 منبع: رد پایی از جنوب تا ملکوت (با اندکی ویرایش)

با تشکر از آقای کریمی برای تنظیم این آهنگ بسیار زیبا. 

این آهنگ جزء آثار منتشر نشدهء ناصریاست که چندی پیش قسمتی از آن در ویژه برنامه عید فطر رضا رشیدپور از شبکهء ۵ سیما پخش شد. 

 

مرتبط با موضوع در همین وبلاگ:  

عکسهایی از مزار ناصر عبداللهی همراه با شعر حک شده بر سنگ و ترجمه 

عیدفطر و یاد ناصریا 


برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع (دانلود آلبومهای ناصرعبداللهی ) بر روی همین لینک کلیک کنید.   

 

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟    

 

>>>برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید<<<