. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

برنامه شب شیشه ای و ناصر عبداللهی

سلام به دوستان عزیز دوستداران محترم هنرمند گرانقدر ناصر عبداللهی فقید

در بحثهایی که در این چند روز گذشته داشتیم در مورد برنامه شب شیشه ای و شرکت یکی از همکاران و دوستان ناصر در این برنامه قرار شد جمعا به این برنامه اس ام اس داده ودرخواست دهیم آقای اسحاق احمدی همخوان و یکی از دوستان نزدیک ناصر را به این برنامه دعوت کنند و یک شب از این برنامه به ناصر عبداللهی اختصاص داده شود.

من در این زمینه با آقای احمدی هم مشورت کردم و ایشون هم پذیرفت که به خاطردل دوستداران ناصر درصورت دعوت شدن در این برنامه شرکت کند.

اما خود من شخصا این برنامه را ندیده بودم! یعنی فرصت نکرده بودم و فقط می دانستم برنامه بسیار پرطرفداریست و شبها ساعت 9 از شبکه 5 سیما پخش می شود.

دیشب هر طور که بود وقتم را تنظیم کرده و این برنامه را دیدم!

نکته ای که برایم جالب بود تفاوت اساسی این برنامه با گفتگوهای معمولی و صمیمانه ء دیگری بود که پیشترها در برنامه های سیما پخش می شد.این برنامه یک برنامه ء کاملا انتقادی و تخصصی بود. چیزی شبیه برنامه 90 که از شبکه 3 پخش می شود و به نقد فوتبال می پردازد.

بادیدن محیط تخصصی و بحثهای انتقادی که کسی مانند امین تارخ در برابر سوالات رضا رشید پور کم آورده بود این فکر به ذهنم خطور کرد که آیا آقای احمدی از وجود چنین بحثهایی در این برنامه مطلع هستند یا نه.

خوب می دانید که شبکه 5 مخصوص استان تهران است و برخی از شهرستانها نیز به آن دسترسی دارند اما مطمئن بودم که بندرعباسیها این شبکه را ندارند پس آقای احمدی هم این برنامه را ندیده و اصلا نمی داند چطور برنامه ایست.

به همین دلیل امروز با ایشان تماس گرفته و موضوع را مطرح کردم و ایشان پس از شنیدن حرفهای من گفتند:

جمعه ساعت ۳۰/۲۳

خوب اتفاقا استاد شهبازیان  امشب به برنامه دعوت شد و در انتهای برنامه با رضا رشیدپور یادی از ناصر کردند و به یک جمله ءحیف شد اکتفا کردند.این ماجرای شب شیشه ای هم داستانی شده!تنها چیزی که به ذهنم می رسد این است که از رضا رشید پور دعوت کنیم سری به اینجا بزند و خواسته ءدوستداران ناصر را ببیند وبخواند و خود گزینه ء مناسبی انتخاب کرده و در صورت امکان چنین برنامه ای را تهیه کند.

واین دعوت می تواند از طریق ارسال اس ام اس انجام شود .

شماره تماس از طریق اس ام اس 300005

شماره تلفن روابط عمومی شبکه 5 : بعدا می نویسم الان نمی دونم!

شماره تلفن روابط عمومی صدا و سیما : 162

با تشکر از همیاری و همفکری و اتحاد شما دوستان حتی اگر این مهم اتفاق هم نیفتد وبرنامه ای را به ناصر اختصاص هم ندهند این همفکریها و همدلیها زیباست و اتحاد بین ما را افزایش خواهد داد تا در آینده به کمک همین همدلیها بتوانیم کارهای بزرگتری را انجام دهیم .

به امید روزی که قلبها همه در کنار هم تنها برای مهر خداوند متعال بتپد و حتی لکه ای سیاه از گناه آیینه ء شفاف دلهایمان را کدر نکند.

به امید همواره با هم بودنها.

یا حق


 برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع(مطالب نوشته شده توسط گل مینا ) بر روی همین لینک کلیک کنید   

 

 

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

  

 

برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید. 

 

چون این برنامه یک برنامه تخصصی عمیق با بحثهای کارشناسیست من خودم را در جایگاهی نمی بینم که در آن شرکت کنم..کسی باید این کار را انجام دهد که اولا آشنایی کامل با موسیقی داشته باشد و دوم این که در حد و اندازه های ناصر باشد ایشان در ادامه گفتند اگر برنامه های دیگری مانند پنجره مهتاب یا ... باشند و ایشان را دعوت کنند تا به عنوان دوست و شاگرد ناصر در آنها شرکت کند و از خاطراتشان و یا چیزهایی در این حد صحبت کنند حتما شرکت خواهد کرد و هیچ مشکلی نخواهد بود اما برای بحثهای تخصصی به دلیلی که گفته شد شرکت نخواهند کرد .

در ادامه از همه ء دوستداران ناصر عزیز تشکر کرده و از لطفی که به ایشون داشتند و او را انتخاب کردند سپاس گذاری کرده گفتند به نظر من هنرمند با تجربه ای( همچون فریدون شهبازیان )اگر برای این برنامه دعوت شوند بهتر است .

یه کم بازتر فکر کن آقا و خانوم شایعه ساز

امروز شرایط و مسائلی که پیش اومد من و سوق داد به سمتی که بیام و بازم بگم اگه لازم باشه صد بار دیگه هم می گم تا شاید یه کم به خودمون بیایم و بفهمیم داریم چیکار می کنیم.

منظورم تو یا شما یا خودم نیست منظورم طرفدارای ناصر نیستن منظورم دشمنای ناصرم نیست منظورم با هممونه.

همه و همه!

تا کی باید سطحی فکر کرد؟

چرا ما اونقدری که حرف می زنیم تامل نمی کنیم؟

خدایی چند برابر فکر کردنمون حرف می زنیم؟

تو رو خدا یه دقیقه به جای حرف زدن سکوت کن و فکر کن.آخه با دشمنی کردن و چرندیات گفتن پشت سر دیگران به چی می تونیم برسیم؟ آیا با بدگویی و تخریب شخصیت و موقعیت یه نفر به کمالات ما اضافه می شه؟

واقعا این حسادت چه حسیه که باعث می شه چشمامون و ببندیم و دیگه هیچی و نبینیم و..

با کمال وقاحت برگشته می گه من خودم از تلویزیون شنیدم ناصر قرص اکس خورده !!! یه نگاه به چشمای ناصر بنداز واقعا ازش خجالت نمی کشی؟

ناصرعبداللهی

بابا دو دقیقه فکر کن بعد حرف بزن به خدا دروغ گفتن و شایعه ساختنم استعداد و هوش می خواد!

آخه شما بگین تلویزیون ما میاد یه خواننده یه هنرمند در سطح ناصر و با این همه محبوبیت اونم خواننده ای که سبک کارش پاپ معنوی بوده و برای ائمه اطهار هم می خونده رو خراب کنه و بگه ناصر عبداللهی بر اثر خوردن قرص اکس !!! به کما رفته و...!

خواهشا آقای راستگو یه بار دیگه این جمله ء مضحک و بخون.  به خدا قسم بچه ء ۵ ساله به این جمله می خنده!

واقعا به شخصیت خودت فکر نمی کنی به این که عقل و شعورت با همچین حرفی زیر سوال می ره؟

پزشکی قانونی اعلام کرده مسمویت دارویی داشته.آره اتفاقا می گن اوردوز کرده شیشه کشیده کرک کشیده تریاک مصرف کرده!!!

 حیف که الان حالش و ندارم بگردم اون صفحه ای رو که بیماری حاد کلیوی رو توضیح داده بود و پیدا کنم و آدرس شو بذارم اینجا برین بخونین(بعدا می ذارمش).اما تو اون صفحه توضیح داده اگر این بیماری بر اثر مسمومیت دارویی هم به فرض به وجود بیاد می تونه بر اثر استفاده ءبیش از حد داروهایی چون جنتامایسین یا پروفن و .. باشه نه دیازپام و چی چی پام !!! که توش تریاک باشه یا مواد مخدر ! بله می تونه مسمومیت دارویی باشه و ازدیاد پتاسیم می تونه کلیه ها رو از کار بندازه ....اما؟!!!

ای بابا اینقدر ناراحت آدمی هستی که ۴ تا زن داشته!

 خانوم فهیمه و خانوم فاطمه همسر اول و دوم ناصر هر دو در مراسمهای ایشون حضور داشتن اون دوتای دیگه کجا بودن؟ یا اون شیش تای دیگه؟ نکنه همه خانومهای بی شوهر تو مراسم همسرای ناصر بودن و ما خبر نداریم؟ آخه تو از کجا می دونی ناصر چند تا زن داشته رو پیشونیش نوشته بود یا پشت کمرش یه نوشته زده بود وقتی تو خیابون می رفت همه می خوندن(من ۴تا زن دارم!) ! آخه تا کی می خوای اینجوری ادامه بدی ؟ به چی می خوا ی برسی ؟ چطوری می خوای محبوبیت این آدم و با اون همه آدم تو تشییع و تدفینش زیر سوال ببری ؟ چطور می تونی جلوی این موج عجیب و بگیری موج محبوب شدن ناصر هر روز بیش از روز قبل؟

از طرفی دیگه یکی از دوستان وقتی ازم پرسید  ناصر واقعا دو بار ازدواج کرده بود و من تایید کردم با ناراحتی گفت خواهشا براش شایعه نسازین چرا خرابش می کنین و...

چه خراب کردنی ؟ مگه دو بار ازدواج کردن گناهه؟ !!!

نه اینجوری باشیم که واقعیت و نبینیم نه با دشمنی و حسادت هزار تا چرت و پرت دیگه رو هم بچسبونیم به واقعیت و ...

بله ناصر دوبار ازدواج کرده بود از همسر اولش به دلایلی که فقط به خودش و زنش مربوطه جدا شده بود مثل میلیونها نفر دیگه که تو این کره خاکی از همسراشون جدا می شن و این عیب نیست فقط عدم درک مشترک یا تفاهمه . و ۶ سال با همسر دوم خود زندگی کرد و ...

من از همسر دومش پرسیدم تو مراسم ارسباران تهران(شب هفتم) شاهد هم دارم گفتم ناصر همسر دیگه ای هم غیر از شما داره ؟ چشماش پر از اشک شد و گفت نه پرسیدم از فهیمه چرا جدا شد؟ گفت فهیمه خودش خواست چون ناصر یه شخصیت مردمی داشت و فهیمه نمی تونست تحمل کنه. گفتم شما چی ؟مشکلی باهاش نداشتی؟ خانوم عبداللهی اشکاش سرازیر شد و گفت نه من اصلا مشکلی با این اخلاقش نداشتم چون بهش اعتماد داشتم اون خیلی خوب و مهربون و شوخ بود همیشه من و با شوخیهاش و خنده هاش شاد می کرد اون یه فرشته بود که اومدذ تو زندگی من و رفت تا عمر دارم منتظرشم که برگرده و تا زنده ام رفتنش و باور نمی کنم!.

اینا فقط نقل قول بود از زبان خانوم ناصر نه هیچ چیز دیگه . من حرفی نمی زنم خودتون فکر کنین. اونوقت یکی برگشته به من می گه با کمال معذرت از شما و ناصر و خانوادش(این مرتیکهء مفنگی و زنش براش ارزش قائل نبود چشم نداشت ببینتش اونوقت  شما دارین خودتون و براش می کشین!)

فرمان فتحلیان تو مراسم تشییع رفت رو سن و مردم و قسم داد که برای ناصر شایعه نسازن گریه کرد و فریاد زد که ناصر حتی سیگارم نمی کشید.

فرمان فتحلیان در مراسم تشییع ناصر عبداللهی

اصلا فتحلیان پسر خاله ءناصرالکی داره ازش دفاع می کنه!تو اینجوری فکر کن .

حالا بیاین فرض کنیم ناصر گاه گداری مثلا یه سیگارم می کشیده از کی تا حالا سیگار کشیدن مدرک فسق و فجور یکی بوده که حالا واسه ناصر شده مدرک مثلا معتاد بودن؟ خدای من واقعا دردناکه .به خدا یه کم تامل می خواد آیا یک ذهن معتاد و وابسته به مواد مخدر می تونه تا این حد باز و پر شکوه عمل کنه ؟ آیا می تونه تا این حد تاثیر گذار باشه که حس معنوی صدا و آوای خوندنش دل پیر و جوون و مسلمون و مسیحی و ... رو بلرزونه؟

حرف بسیاره و وقت محدود و حوصله ها کم  فعلا تا همینجا کافیه بقیه مسایل و تو پست های  بعدی مطرح می کنم و در موردش بحث می کنیم .

در مورد همین موضوعات فکر کنین . ای کسایی که پشت سر آدمی که دستش از این دنیا کوتاهه و نمی تونه بیاد از خودش دفاع کنه حرف می زنین یه کم بترسین از آه دلش یه کم بترسین از شکستن قلبش بترسین از عذاب خدا بترسین از عکس العمل کارتون بدونین که چندین برابر این سر خودتون میاد .

ناصریادلت شکست گریه تو بغض تو نشست  ناصریا بگو کی بود نگاه عاشقت رو بست(۱)

به قول ناصر یه کم سعی کنین فکراتون و باز کنین.

یه کم بازتر فکر کن آقا و خانوم شایع ساز از دست نمی ری قول می دم بهت.نگران نباش.


۱: قطعای از ترانه ناصریا باصدای کسرا

و اما در مورد تماس با برنامه عبور شیشه ای (کانال ۵)تو نظر سنجیی که انجام شد بین بچه ها اکثریت رای دادن به اسحاق احمدی پس شهروندان تهرانی می تونن زنگ بزنن به ۱۶۲ و درخواست کنن که آقای احمدی به این برنامه دعوت شه و یه برنامه رو اختصاص بدن به ناصر عبداللهی و شهرستانیها هم می تونن به شماره ۳۰۰۰۰۵ اس ام اس بدن و همین درخواست رو بکنن . لطفا به بقیه دوستانتونم بگین تا تعداد درخواست کننده ها بالا بره تا شاید ترتیب اثر بدن

با تشکر گل مینا


 برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع(مطالب نوشته شده توسط گل مینا ) بر روی همین لینک کلیک کنید   

 

 

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

  

 

برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید.