. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

تو رفتی و...

تو رفتی و دل من شب دلواپسی شد  

تو بهت تلخ غربت اسیر بیکسی شد  

 تو با حس غرورت منو درهم شکستی  

مث یه بغض سنگین توی صدام نشستی  

 

بعد تو گریه هامو برای کی بخونم 

 تو جاده چش به راه چه کس باید بمونم  

 واسه من زنده بودن دیگه معنا نداره  

شب دلتنگی من طعم فردا نداره  

 تو رفتی از غم تو شده ابری حواسم 

 من از بی تکیه گاهی همیشه می هراسم 

 

 دلم تنگه برای روزای با تو بودن 

 نمی دونی چه سخته تو غربت دل سپردن 

  

تو رفتی از آلبوم بوی شرجی 

 

لینک دانلود آهنگ تو رفتی   

www.nasseria.net  


 

برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع( متن ترانه های ناصر عبداللهی ) بر روی همین لینک کلیک کنید 

  

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟  

 

>>>برای بازگشت به صفحه اصلی کلیک کنید<<< 

یاد یاران سفر کرده بخیر...

 

 

 

 

 

تا قیامت من بسوزم در غم هجران دوست.‎.. 

 


 

برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع( مراسمها )بر روی همین لینک کلیک کنید.

 

  

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟