. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

برای ناصریا ...


امشب عجیب در دلم یاد تودارم
هرجاکه روم دیده به رخسارتو دارم
دردیست درون سینه ام کز آتش جان است
این درد جگرسوز هدیه از مهرتو دارم

بی شک همه جا درهمه کس یاد تو جاریست 
اما چه کنم میل به دیدارتو دارم
تنها تو بدان راز درون دل زارم
من شوق رسیدن به سر کوی تو دارم

وزآتش جان سوخته ام ای مونس جانم
تا روزازل گوش به فرمان تو دارم
تو مرشد جانی و مرید عاشقانی
من در طلبم عشق به ایمان تودارم

وز بحر رسیدن به اناالحق و هوالنور
ای ناصریا دست به دامان تو دارم 


به مناسبت هشتمین سالگرد درگذشت ناصریای عزیز
تقدیم به روح پاکش و تقدیم به قلب مهربان عاشقان ناصریا


بهار-بیست دات کام   تصاویر زیبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com 

برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع ( مناسبتهای خاص ) بر روی همین لینک کلیک کنید.   

 

 

هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟