. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

. WWW.NASSERIA.NET

|abdollahi >>> ناصریا <<< nasser|

مردی که مردانه بود و هست ...

عجیبه همیشه حال و هوا برای نوشتن از تو هست حتی وقتی فکر می کنی که نیست!

  

نمی دونم چرا دلم می خواد خودم بنویسم و زیاد دست و دلم نمی ره تا مطالبی و از منابع دیگه درج کنم.

 

احساس کردم غیبتم طولانی شده و باید وبلاگ و آپدیت کنم تا دوستانی که لطف می کنن و هر روز به این وبلاگ سر می زنند بیش از این منتظر نمونن و یا خدایی ناکرده نا امید نشن و فکر کنن من تا همیشه می خوام سکوت کنم!

 

نه سکوت هم زمان داره مثل همه چیزای دیگه که تو این کره خاکی و جهان فیزیکی تابع زمانه.

 

یکی دو مطلب از منابع دیگه آماده داشتم اما حسی بهم گفت خودت ..خودت بنویس! و من شروع کردم مثل خیلی وقتها که شروع کردم و خودمم نمی دونستم که چی و چطور می خوام بنویسم!

 

اما نوشتم و نوشتم و... در آخر دیدم که چه جالب!

 

بماند که دیگه این حال و هوا برام عادی شده و جزئی از وجودم،اما نمی دونم چرا بازهر دفعه که تو این فضا می رم همه چیز واسم جالب و عجیبه و هیچ وقت چیزی از حیرتم کم نمی شه!

 

ناصرعبداللهی

 

 

از وقتی کار این وبلاگ و شروع کردم اتفاقای عجیب و جالب زیادی برام افتاده با آدمای جدیدی آشنا شدم و اصلا رنگ زندگیم تغییر کرده انگار اصلا من اون آدم قبلی نیستم و تحولی عظیم زندگیم و دگرگون کرده!

 

البته معیارهام عقایدم و تا حدودی هدفهام همونه که بود اما خیلی چیزا تغییر کرده و من حس می کنم خیلی از شما این حال و هوا رو تجربه کرده باشید.

 

خیلی توجیهی ندارم واسه این موضوع جز اینکه روحی شگرف و با عظمت یه حرکت جمعی و هدایت می کنه . روحی که خیلی راحت می شه حسش کرد نگاش کرد باهاش حرف زد درد دل کرد و حتی باهاش خندید!

  

می دونم که با گفتن این حرفها شاید خیلیها من و متهم کنن به توهم داشتن و ... اما من می گم چون باید بگم که اون سایه همیشه با من هست حتی وقتی بهش فکر نمی کنم!

 

سایه مردی که لطافت و معنویت روحش دل هزاران نفر و به تپش وا داشته،برق صداقت تو نگاهش دل خیلیها رو لرزونده و البته واسه خیلیها شورو شوق و محبت و سادگی و ایمانش الگو بوده و هست.

 

مردی که مردونه بود و هست و می تونی بگی نخواهد بود؟!...

 

شاید یه روزی خیلی چیزا رو گفتم و گفتند،

 

اگراون سایه ای که هیشه هست اجازه شکستن سکوت و بده...

 

و یه بار دیگه دعا می کنم خدا چشم باز و گوش شنوا بهمون بده تا تو این وانفسای گمراهی گم نشیم و دست مهربون خدا رو همیشه تو دستامون حس کنیم.

 

آمین.

 

و دیگر هیچ.

 

 


هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

 


 برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع(مطالب نوشته شده توسط گل مینا ) بر روی همین لینک کلیک کنید

 

 

۷نوشتهء واپسین: 

 

  • این بار سکوت خواهم کرد!
  • بهار بهار صدا همون صدا بود...
  • یا مهدی یا عیسی یا محمد
  • انسان غافل
  • از یاد تو تا واژه های من...
  • دانلود آهنگهای کنسرت یزد سال ۸۰
  • در سکوت و تنهایی خواننده شدم

     

    مدیریت وبلاگ:

     

    هرگونه پیشنهاد انتقاد یا درخواست خود را می توانید به دو صورت به اینجانب ابلاغ نمایید.

     

    ۱: از طریق همین وبلاگ و کلیک بر روی قسمت ( نظرات)

    ۲: از طریق ارسال نامه الکترونیکی

     

    آدرس ایمیل مدیروبلاگ ناصریا : sanieh_shomar@yahoo.com 

     

    در ضمن با آدرسهای زیر نیز می توانید به ناصریا بیایید.

     

    www.nasserabdollahi.coo.ir

     www.nasseria.dom.ir

     

    هر کدام را که راحتترید به خاطر بسپارید.

    یا حق.

     

      

  • این بار سکوت خواهم کرد!

     

    هر آرامشی را طوفانی است و هرطوفانی را آرامشی...

     

    گاهی حنجره ات را به صدا می خوانند و سکوتت در گلو شکسته است و کسی نمی شنود!

     

     و گاهی نیز فریادت را با سکوت به نظاره می نشینی!

     

    گاه دعوت می شوی به گفتن و بودن و بودن تا هرگز نبودنها

     و گاهی باید نباشی تا باشی!

     

    و حال حسی غریب بودنم را به نبود می خواند و فریادم را به سکوت.

     

     

     

     

    آری سکوت نیز لازم است تا هر صدای نا آشنایی شنیده شود

     

    تا حتی زمزمه نیز فریاد شود...

     

    تا بشنویم و بشناسیم محرمان و نا محرمان را...

     

    پس به پاس این شناختن ها و به احترام همواره بودنها تا زمانی که بشکند

     

    سکوت خواهم کرد...

     

    و این بار آری سکوت خواهم کرد...

     

     


    هرگونه تکثیر یا کپی برداری از مطالب این سایت بدون ذکر منبع ممنوع می باشد 

    ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

    چگونه در گروه ناصریا عضو شویم؟ 

     


     برای مشاهده دیگر مطالب موجود در وبلاگ ناصریا با موضوع(مطالب نوشته شده توسط گل مینا ) بر روی همین لینک کلیک کنید

     

     

    ۷نوشتهء واپسین: 

  • بهار بهار صدا همون صدا بود...
  • یا مهدی یا عیسی یا محمد
  • انسان غافل
  • از یاد تو تا واژه های من...
  • دانلود آهنگهای کنسرت یزد سال ۸۰
  • در سکوت و تنهایی خواننده شدم
  • یک سال با ناصریا...

     

    مدیریت وبلاگ:

     

    هرگونه پیشنهاد انتقاد یا درخواست خود را می توانید به دو صورت به اینجانب ابلاغ نمایید.

     

    ۱: از طریق همین وبلاگ و کلیک بر روی قسمت ( نظرات)

    ۲: از طریق ارسال نامه الکترونیکی

     

    آدرس ایمیل مدیروبلاگ ناصریا : sanieh_shomar@yahoo.com 

     

    در ضمن با آدرسهای زیر نیز می توانید به ناصریا بیایید.

     

    www.nasserabdollahi.coo.ir

     www.nasseria.dom.ir

     

    هر کدام را که راحتترید به خاطر بسپارید.

    یا حق.